Neco lepsiho nez MS Mail?

Miroslav Suchy family.suchy at telecom.cz
Mon Apr 13 18:07:53 CEST 1998

Mohl by mi nekdo doporucit nejakeho klienta pro elektronickou postu krome
MS Mailu?

MS Mail by mi vyhovoval (nejsem moc narocny uzivatel:-) ale pokud mi posle
nekdo zpravu ve formatu MIME - Quoted Printable, tak se zasekne a celou
varku posty musim stahnout pomoci jineho klienta. (pro zajimavost: je to
AK-mail a je to prvni e-mail klient, ktery jsem na Netu popadl a
nainstaloval jen pro tento ucel)
Preinstalovani MS Mailu nepomohlo.

Takze co poradite?

Prakticky jedinou podminkou pro pripadne adepty je, aby doporuceny klient
umel vsechny bezne druhy kodovani zprav a podporoval cestinu, pokud by
nekdo nevychovany psal ceesky. (Cesky byt nemusi.)

Diky predem za inspiraci:-)

Mirek

family.suchy at telecom.cz
ICQ 3531587