Neco lepsiho nez MS Mail?

Juricek Stefan juricek at mnd.cz
Tue Apr 14 11:12:18 CEST 1998

> MS Mail by mi vyhovoval (nejsem moc narocny uzivatel:-) ale pokud mi
> posle
> nekdo zpravu ve formatu MIME - Quoted Printable, tak se zasekne a
> celou
> varku posty musim stahnout pomoci jineho klienta. (pro zajimavost: je
> AK-mail a je to prvni e-mail klient, ktery jsem na Netu popadl a
> nainstaloval jen pro tento ucel)
> Preinstalovani MS Mailu nepomohlo.
Neco podobneho se stalo jednemu memu znamemu, ma komutovane pripojeni,
pouziva mail klienta z IE 3.02 CZ (32-bit verze pod W95), mail se
zasekaval pri stahovani posty, 16 bit verze pod Win311 to nedelala. Jeho
ISP mu zmenil v nastaveni IE nektery parametr ohledem JAVA apletu
(myslim ze to bylo "Nespoustet JAVA programy", nevim presne, nebyl jsem
u toho), a od te doby mu to chodi v pohode. Mozna by to mohlo byt
timhle.

> Takze co poradite?
I tem Pegasus Mail neni k zahozeni...

S pozdravem