mitink s ministrem

vosa P.Vosicky at sh.cvut.cz
Wed Apr 22 15:04:19 CEST 1998

Ahoj lidi,
vsem se vam omlouvam, ale na souboru s textem plakatu byla drobna chyba. u poradatelu dole je uvedena Studentska unie -
spravne ma byt Studentska unie ČVUT. Opravenou verzi tohoto dokumentu zasilam jako soucast tohoto mailu.
Po jedne reakci z Brna dodavam, zvani jsou vsichni, ze vsech ceskych vysokych skol.

s pozdravem
Pavel Vosicky

* E-mail P.Vosicky at sh.cvut.cz
* wintalk vosa at vosa.sh.cvut.cz