Kandidat na noveho ceskeho presidenta

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Thu Apr 23 18:37:28 CEST 1998

> ten blbej narod se opravdu neni schopen poucit - HOVADA!

Tak nelez do ceskych newsgroups

> - SKROMNEJI. Kdysi stacila jedna nabytkova souprava pro tri generace, dnes
> si jedna generace porizuje tri soupravy! To neni udrzitelne."

Ony prirodni zdroje jsou neomezene? Nobelovka te, Rossi, nemine.

> Ooooo jak dojemne, obzvlast ta skautska leta by mne rozplakala, uz si
> predstavuji pana profesora s citlivym vztahem k prirode i k lidem, jak
> povida o sve poznamenanosti skautskymi lety, kdyz ho prijimali do strany,

Kde jsi zjistil udaje o jeho clenstvi v KSC?

> nebo kdyz prochazel stranickymi proverkami a nebo kdyz mel jet na sluzebni
> cestu do kapitalisticke zahranici. Pockat.... to zahranici, ty studijni
> pobyty a hostujici profesury, kdepak jsem to uz videl? Tady je to (cituji z
> Necenzurovanych novin, c.47/95)

Ale Zahradnik tam neni, jedna se tedy o presumpci viny.

> Prof. RNDr. PhMr. Robert KALVODA, DrSc., nar. 28. 3. 1926, duvernik StB,
> ev. c. 15272, bez kryciho jmena - vedecky pracovnik-chemik. Nyni - ved.
> ved. pracovnik Ustavu fyzikalni chemie a elektrochemie J. Heyrovskeho AV
> CR. Zahr. cesty - USA, Japonsko, Indie, Cina, Chile, Uruguay, Brazilie.

S profesorem Kalvodou jsem mluvil, tvrdil, ze vubec o nicem nevi. (?)

> Doc. RNDr. Jiri KOMAREK, DrSc., nar. 28. 5. 1931, agent StB, ev.c. 9559,
> 955902, kryci jmeno RADUZ - biolog, botanika-algologie. Nyni - docent
> biologicke fakulty Jihoceske univerzity. Vedeni mezinar. ved. kursu:
> Mondsee, Rakousko, 1986, Delta Marsh, Kanada, 1989. Host. prof. na zahr.
> universitach: Japonsko, stip.JSPS, Sapporo, Tsukuba, Kyoto, Hiroshima,
> 1989, Kanada: Winnipeg, Waterloo, Windsor, St. Catharines, 1989, Mexico:
> Mexico City, UNAM 1992-93.

Treba se vyjadri. Posilam tohle i jemu.

> RNDr. Arnost KOTYK, DrSc., nar. 11. 7. 1930, agent StB, ev. c.5409, 17038,
> 38156, 540988, 815688, kryci jmena KIROS a KRUS - biochemik, vysokoskolsky
> ucitel. Nyni - ved. odd. Fyziolog. ustavu AV CR, clen Rady pro zahr. styky
> AV CR, exekutivy International Union of Biochemistry a hlavniho vyboru
> International Council of Scientific Unions. 1947-50 stipendijni pobyt v
> USA, 1962-prac. pobyt Irsko, 1963-Svycarsko, host. prof. na univ. v USA,
> SRN a jin. VZDY BEZPARTIJNI. (Zdroj: Vladimir PAVLIK, Necenzurovane noviny,
> c.47/95)

Jeho e-mail neznam, ale jeho tel. do prace by mel byt (05) 41129407 -
Masarykova univerzita v Brne.

> No neni to uchvancancuji? Takovi vzdelani lide, ve skole se dobre ucili a

A mozna moralne selhali. To se stava.

Petr