BOJKOT neni KLATBA Re: Hedvicek podporuje anonymni spammery

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Fri Apr 24 04:35:33 CEST 1998

> Odesílatel: Ross Hedvicek <ross at OLSUSA.COM>
> Chtel bych podotknout ze jsem svuj puvodni clanek o Zahradnikovi napsal a
> zverejnil v roce 1995

Jak dojemne :-). Kolik tam bylo kurev, sracek a svini ? :-))
A kolik tam bylo myslenek? Mohl bys nejakou myslenku (ne sracku, to Ti jde
vyborne) pro nas, telata, zopakovat?

> Na Zahradnika mam svuj nazor - a je mi fuk jestli se muj nazor
> zhoduje s nazorem nekoho jineho.

Je rozdil mezi nazorem a dukazem. Nejak jsi zapomnel dokazat,
ze by Zahradnik mel neco spolecneho s komunismem, krome toho,
ze v nem zil, coz je zrejme jeho zakladni hrich :-)).

> To ze je Zahradnik zkurveny charakter do toho
> je moc nejen me, ale hlavne vam vsem u u vas.

Predloz dukazy.

> Ty taky asi patris k zastancum onoho popularniho
> smeru, ktery by vsechno svinstvo skryl jako "soukrome", co? Jednou se
> Zahradnik stal verejnou figurou TAK NIC NENI SOUKROME - pamatuj si to ty
> intelektualni krtku!

Jenze Ty jsi taky tak trochu verejna figura :-)). Opakuju,
ze pochybuju, ze by se Zahradnik v budoucnu nejak moc verejne
angazoval. Ty asi totiz nemuzes sledovat ceskou TV.
A spor jakychkoliv dvou lidi, pokud nekdo z nich neni
muj kamarad, je pro mne jejich soukroma vec.

> Najednou jsou vsichni komunisti nejvic vychovani a nejvic humanni, neni to
> fantasticke? Kde se to ve vas najednou vzalo - kde byla vase moralka a
> humanita kdyz jste vsichni hajlovali v SSM a KSC na vysokych skolach?

Jaks to uhad? Ja se dodneska modlim ke Gottwaldovi :-)).
a kazdy, kdo se narodil v Cesku a neemigroval, je jasna komunisticka svine :-))

> A co jeste? Uvrhnete mne do klatby jak Salmana Rusdieho, vy humanistici
> havloidi? Kazdy kdo neuchcava nadsenim nad vasim neo-komunismem tak je
> bilakovec - kolik ti bylo blbecku v osmasedesatem? Co ty o tom vis?

Mily Hedvicku, bojkot neni klatba. Bojkot je klasicky demokraticky prostredek.
Vzpomen na vznik USA, kdy americke drzavy bojkotovaly anglicke dodavky
zbozi (Boston tea party - nahazeni caje do more). Ted budes pit vlastni
caj Ty, Hedvicku :-))).  Ano, jsem uplny blbecek, misto krucifixu
mam doma svaty obrazek Havla, Dubceka, Klause a Hedvicka :-).

> P.S.: A vubec - kdo je tady spammer ty spravedlive rozhorceny zealote? Jen
> se podivejte kde vsude to ten troubelka rozeslal:
> From: "Pavel Vachtl" <univers at comp.cz>
> To: "Jara da Cimrman" <JDC-L at CESNET.CZ>, <smajlik at cs.felk.cvut.cz>,
>         <mensa at cs.felk.cvut.cz>

Poslal jsem odpovedi pouze do 2 konferenci, ktere jsi predtim zasvinil Ty a pak
jeste tam, kde Te dobre znaji a nemohl jsem je pripravit o tu svandu.

> Jiny adresy uz neznas? Na KSCM jsi to poslal taky?

Jasne, jeste jsem to poslal Mao-Ce-Tungovi do hrobu
a do Severni Koreje.
Vim, ze budes jeste dlouho skripat zuby, ale toto je moje posledni
slovo - ted uz jen BOYCOTT !!
Let´s defend the democracy :-), ignore Hedvicek :-)).
Howgh.

S pozdravem
Pavel Vachtl