Hedvicek podporuje anonymni spammery Re: Kandidat na noveho ceskeho

Miloslav Simek simekm at pce.cz
Sat Apr 25 12:41:33 CEST 1998

Ja tedy nevim, ale bojkotovat nekoho pro jeho slovnik, byt sprosty ponekud, to je
trochu silne kafe.
Tak ty nadavky ci jak tomu chcete rikat proste ignorujte, nebo si reknete ze je p.
Hedvicek prase :-)
( sorry Mr. Hedvicku to je jen priklad, ve skutecnosti jsem prase ja :-))))))))

I ty slova, kterych se stitite, jsou cestina, nebo ne ?

Ale na druhou stranu, ja zase bojkotuji COCA-COLU, kazdy mame sveho uhlavniho
nepritele ne ?

Miloslav Simek
simekm at pce.cz