Jeste k Hedvickovi

qwartax at post.cz qwartax at post.cz
Mon Apr 27 19:24:18 CEST 1998

Chtel bych podotknout ze jsem svuj puvodni clanek o Zahradnikovi napsal a zverejnil v roce 1995 - tedy v dobe kdy vas hruzostrasny anonym jeste nepusobil. Na Zahradnika mam svuj nazor - a je mi fuk jestli se muj nazor zhoduje s nazorem nekoho jineho.
*** A nam je ukradeny nazor tvuj. Strc si ho do prdele.

Predstav si, Hedvicku, ze by nejaky anonym najednou zacal vytrvale spamovat konference, ze nejaky Ross Hedvicek je pedofil a zlodej. Co bys asi tak delal? To by Ti ani zadne Tve sprostarny asi nepomohly.
*** A kdo rika, ze neni? Proslycha se, ze v USA byl za neco takoveho vyslychan.

Polib mi prdel ty mistni jednicko - jdi se vytahovat na usmudlane studentiky z vasi mrnavoucke univerzity a neser se do dospelych, jo?
*** Nasi studenti jsou (narozdil od nedostudovanych a blbych dospelych z USA) cistotni. To, ze jsi tak blby, ze ses nedosatl ani na univerzitu je tvuj problem. Tvoje mindraky jsou nam ukradene.

A co jeste? Uvrhnete mne do klatby jak Salmana Rusdieho, vy humanistici havloidi?
*** Bylo by to krasny...

Kazdy kdo neuchcava nadsenim nad vasim neo-komunismem tak je  bilakovec - kolik ti bylo blbecku v osmasedesatem?
*** A kolik tobe?

Co ty o tom vis?
*** Vic nez ty. BTW, vi tady nekdo, proc Hedvicek emigroval? Pry diskriminace. Cha, Kozeny byl u nas v tom pripade taky diskriminovany a musel emigrovan na Bahamy. Hold, rezim ho utlacoval. I kdyz (nevim proc) si myslim, ze Kozeny nakradl, co mohl a

Protoze nejsem v konferenci, Hedvickovi vylevy mi muzou byt ukradene.