BOJKOT neni KLATBA Re: Hedvicek podporuje anonymni spammery

vosa P.Vosicky at sh.cvut.cz
Wed Apr 29 11:15:45 CEST 1998

Pavel Vachtl wrote:

> Jasne, jeste jsem to poslal Mao-Ce-Tungovi do hrobu
> a do Severni Koreje.
> Vim, ze budes jeste dlouho skripat zuby, ale toto je moje posledni
> slovo - ted uz jen BOYCOTT !!
> Let´s defend the democracy :-), ignore Hedvicek :-)).
> Howgh.
>
> S pozdravem
> Pavel Vachtl

Ahoj lidi,
mam jeden skromnej dotaz, myslite si, ze ignorovanim necich nazoru, se dobereme
blize k demokracii?
Ja osobne jsem mel z invektiv Rosse Hedvicka docela svandu, vy ne ??

s pozdravem
Pavel Vosicky

* Pavel Vosicky student 5. rocniku FSv CVUT
* predseda Studentske Samospravy Strahov
* WWW stranka SSS je http://vorvan.sh.cvut.cz/~sss/
* Bydlim: Silicon Hill - blok 6/pokoj 427
* E-mail P.Vosicky at sh.cvut.cz
* wintalk vosa at vosa.sh.cvut.cz