Clanek v LN - BACK ORIFICE

Sasa Stelsovsky janicek at cc.UManitoba.CA
Thu Aug 6 08:38:35 CEST 1998

Back Orifice for Windows from Cult of the Dead Cow, je program k ovladani
W95/98 bez vedomi majitele pocitace. Pry lze stahnout ze site.

Pan P. Nachtman ma zcela pravdu nema to nic spolecneho s postou a diky za
smernik.

Dle CNN program byl zverejnen na sjezdu hackers v Las Vegas. Hacker s
pseudonymem Sir Dystic program zverejnil. Microsoft sees no legitimate use
for this product, and claims Windows users are safe.

Snad je s Wokny dost starosti i bez kultu mrtve kravy:-) a verim, ze mi to
krachne spis zasluhou vsemi milovaneho Microsoftu.