Software pro propojeni pocitacu po kabelu

Michal Hajek hajek at nspuh.cz
Thu Aug 6 11:07:15 CEST 1998

Nevrkla Jiri wrote:

> Myslim,ze nejlepsi ve vasem pripade by bylo
> koupit 2ks sitove karty(cca 980,-Kc bez DPH) a koax.kabel s koncovkama
> a udelat malou sitku pod Windows.
> Velice jednoduche.
>
> Zdravi Nevrkla Jiri

Souhlasim, navic to bude samozrejme rychlejsi, standardnejsi
a kdyz si vymyslite pripojit dalsi pocitac, tak to bude mozne
(i kdyz si budete muset zase neco koupit).

MH

Michal Hajek                   mailto:hajek at nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic