Posta

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Fri Aug 7 16:43:12 CEST 1998

> A delal jste nekdy s necim jinym? Co treba Nextstep nebo BeOS (prip.
> WindowMaker ci Afterstep)?

NextStep je IMHO narocny na rozliseni a ma tusim nejake specialitky
(scrollovaci lista vpravo?); BeOS se mi libi.

Osobne bych byl rad, kdybych mel v GUI Windows takovou moznost volby jako
v Unixu, nicmene jsem celkem spokojen, jen jsem si zmenil barvu napisu
neaktivniho okna ze sede na bilou a zmensil pismena v nadpisu oken a v
menu (copak jsem dyslektik)?

> Ale zatim neumi IMAP a rekl bych, ze ani thready nebo ano?

IMAP mozna umi / bude umet nejaka verze 3.x, thready by se hodily, hlavne
mi ale chybi pristup do news.

Petr Nachtmann