Posta

Martin Fort football at sparta.cz
Mon Aug 10 11:20:05 CEST 1998

Ja pouzivam Outlook Express, jsem s nim maximalne spokojeny. A ted k tem
rovnitkum, nevim jestli je u nekoho chyba, ale je pravda, ze kdyz si
prohlizim zdrojovy kod mailu od p. Streita rovnitka jsou opravdu videt. U
normalniho prohlizeni je nevidim (prohlizeni skrz outlook). P. Nachtmann
pouziva asi jiny soft a proto rovnitka vidi i pri beznem prohlizeni. Stejne
problemem zustava proc outlook cpe rovnitka do zpravy, ze by nejaky pitomy
kod misto enteru (konec radky) ?
--

AC Sparta Praha fotbal, a.s.

Milady Horakove 98