Posta

Hedera Peter hedera at rainside.sk
Sat Aug 15 17:37:52 CEST 1998

>(ktera to vse vyvolala), se rovnitka nezobrazily, ale po nahledu na source
tam byly.
>Doufam, ze omluvu za moji unahlenost prijmete.

Zobrazovanie rovnitok suvisi s nastavenim znakovej sady pri odosielani
spravy. Ja pouzivam cesky Outlook Express. Tam sa znakova sada voli z menu
Zobrazit/Jazyk a zvoli sa patricna znakova sada. Teraz tam mam
stredoevropsku latinku (ISO).
Marek tam mal nastaveny charset "windows 1250".
Nachtmannov prehliadac zrejme nedisponuje touto znakovou sadou, preto sa
sprava zobrazi tak, ako vyzera v zdroji. Teda aj s rovnitkami. Ide o kod
0D0A co znamena ukoncenie riadku a presun kurzora.
Ak som napisal nieco nepresne, tak vedzte, ze som iba amater.