GetRight a IE 4.0

Vladimir Vlach vlach at sporty.cz
Sun Aug 16 02:54:17 CEST 1998

Prikladam odpoved od jedneho znameho:

Myslim, ze problem neni v GetRight, ale v IE 4.0. Take se mi to stava a
samozrejme jsem testoval bez GetRight a porad stejne. Vetsinou
nezatuhnou cely Windowsy, ale pouze nektere z oken IE. Stejny problem ve
Win 95 s doinstalovanym IE 4.0 tak i Win 98 s implementovanym IE 4.0

-----------------------
Michal SIMACEK
simacek at pclive.cz
ICQ: 15837191