GetRight a IE 4.0

Jan Kremer ezopa_op at traveller.cz
Tue Aug 18 10:24:18 CEST 1998

>Ano,presne tak s GetRight,shodilo to vsechny ikony krome casu a dale presne
>tak jak pisete.Pokud mate zkusenosti s Go!Zillou prosim o kratky help,jak
>tento programek nakonfigurovat,aby zacal stahovat sam.

Pouzivam GetRight uz delsi dobu a maximalne se mi osvedcil. Mam verzi 3.1
a tu jsem instaloval uz kdysi na IE 3.02. Pak jsem pres to updatoval na IE 4.01 CZ
a porad to jede bez chyby. Nikdy mi to nespadlo, nezatuhlo ani nic jineho.
Myslim, ze by mohla byt zrada bud ve verzi GetRight (jakou mate ?) , popr.
ve Woknech (ja mam W95a CZ, tedy bez OSR2).

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz
(MIME 8859-2, Quoted printable,  ISO nebo Windows)