GetRight a IE 4.0

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Wed Aug 19 05:17:05 CEST 1998

Odesílatel: Jan Kremer <ezopa_op at TRAVELLER.CZ>
Pouzivam GetRight uz delsi dobu a maximalne se mi osvedcil. Mam verzi 3.1
a tu jsem instaloval uz kdysi na IE 3.02. Pak jsem pres to updatoval na IE 4.01 CZ
a porad to jede bez chyby. Nikdy mi to nespadlo, nezatuhlo ani nic jineho.
Myslim, ze by mohla byt zrada bud ve verzi GetRight (jakou mate ?) , popr.
ve Woknech (ja mam W95a CZ, tedy bez OSR2).
Ja mam totez s OSR2 a taky to slape bezvadne. Kdyz zatuhne
MSIE 3.02, tak ho shodim a GetRight pokracuje vesele dal,
nic se nedeje (Getright browser ke sve funkci nepotrebuje).
Ikony zustavaji zachovany, ty zmizi pouze s lapsem Windows
Exploreru.
Pak MSIE znovu nahodim, kdyz ho potrebuji.

S pozdravem
Pavel Vachtl (Zivel, Sisyfos, AmberZine= http://amber.i-topp.cz/)
UNIVERSUM,
antikvariat odborne literatury (4000 titulu)
+ individualni reserse na Internetu
e-mail: univers at comp.cz,
  nebo: vachtl at scientist.com
telefon 02/302 48 60   Praha 6