Databaze na fotografie ?

J.Klaus at sh.cvut.cz J.Klaus at sh.cvut.cz
Wed Aug 26 09:37:59 CEST 1998

Jaroslav Ucekaj <ucekaj at asd-software.cz> wrote:

> To je sice pekne, ale ne kazdy ma LINUX.

On take ne kazdy ma MS DOS ci MS Windows (opravdu, nevymyslim si ;-) ).
Troufam si tvrdit, ze vyse uvedene reseni se neomezuje jen na LINUX, ale
lze pouzit kterykoli unix s prislusnym shellem a zminovanym programem
_convert_. Je jasne, ze nikdo nebude mit u sebe nainstalovane vsech
nekolik desitek ci stovek druhu OS. Dovoluji si ale pripomenout, ze ani
puvodni ani dalsi prispevky puvodniho autora neuvadeli OS, pod ktery to
shani.

Jarda Klaus