Vyhledavani e-mailovych adres studentu VS

Vaclav Vopravil Vaclav.Vopravil at prg1.siemens.cz
Thu Dec 10 16:06:24 CET 1998

>mam problem. Znam jmeno a prijmeni studenta vysoke skoly a skolu, kde
>studuje. Muzete mi poradit, jak zjistit e-mailovou adresu? Vyhledavani pres
>www.lide.cz nebylo uspesne, je nejak databaze e-mailovych adres studentu VS
>v Ceske republice???

Myslim, ze ne.
Nekdy okolo roku 1993 byl pilotni akademicky projekt Quipu X.500 (vslib, vse
a jeste nekde), pripojili se do sveta (viz http://x500.tu-chemnitz.de ), a
tim to skoncilo. Úsmìvné podrobnosti jsou na URL:

http://www.ces.net/pub/cesnet/documents.cz/projekty93/x500.txt

Nejakou dobu byla i na vse listova konference. Zrejme MSMT nemelo penize,
nebo nebyl zajem

Jedina moznost je nalezt nejaky www server prislusne skoly a zkusit, zda
maji (ale aktualni) seznam.

Vaclav Vopravil