Navrh zrizeni novych konf.

Jan Kremer ezopa_op at traveller.cz
Mon Feb 2 10:03:12 CET 1998

Nenasel by se nekdo, kdo by na svem mail serveru zridil tematicke
konference, jejichz problematiku dosud v inetu v CR postradam :

hifi technika - obdoba konf. AUDIO VIDEO na Fidu

technika vseobecne - neco jako TECHNIKA na Fidu

chov psu - v zahranici jsou konf. zamerene primo na jednotlive rasy, ale kvuli
specifickym pojmum si tam clovek moc nepocte :-) a u nas by to myslim
zvladla jedina konf., mozna by byl zajem i dalsich chovatelu (rybky,
ptaci, kocky atd.), zatim je pokud vim pouze konf. venujici se konim

Koncem minuleho roku se mi nabidl pan Hauner z pinknet.cz, ze by nejake
konf. zridil, ale na takovyto konkretni pozadavek uz nereagoval. Jsem
toho nazoru, ze jsou to oblasti, kde by se naslo dost zajemcu o pohadani
se o svou pravdu :-)
Sam jsem propatral pouze seznam konf. pana Satrapy, ale jestli nekde
takove konf. bezi a vite o nich dejte mi zpravu.

Dik

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz
(MIME 8859-2, Quoted printable,  ISO nebo Windows)