MS, was: K ty navsteve od BSA (fwd)

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Wed Feb 4 09:58:28 CET 1998

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 4 Feb 1998 07:47:57 +0100 (MET)
From: Pavel Zichovsky <jesnem at ova.pvtnet.cz>
To: NetMag - talking about <netmag-talk at unix.tpc.cz>
Subject: MS, was: K ty navsteve od BSA

> asi jim MS nabonzoval ze nas 32 rijna chytla nakupni horecka a mame
> vyc licenci na MS office nez pocitacu na kterych by se nam mohlo

Jo, na zaznamy MS si davejte bacha. Tam se o vas vedou takovy veci,
ze si to ani nedovedete predstavit.
My jsme loni kupovali jeden pocitac s OEM Win95 (BFU sef si to pral,
BFU sef to dostal :) A nepredlozene jsem odeslal registracni kartu.
Pak mi chodily MS News (zajimavy casopis, v Netmagu z neho RK parkrat
citoval). No a minuly tyden mi zavolal sef firmy, od ktere jsme ten
pocitac brali. Dostal od MS informace o nas, a ze jsme jim byli
prideleni jako zakaznici MS a dokonce musel vyplnovat hlaseni o
jednani s nami (o nakupu dalsich produktu MS - dekuji, nechci),
takze jsme si do toho neco navymysleli, aby se MS uspokojil. A pak mi
precet, co tam mel o nas napsano. Veskery seznam sw od MS, ktery
mame, pak take ze jsem byl telefonicky kontaktovan s nejakyma
dotazama (ja si to nepamatuju, takvych lidi mi tu vola nekolik do
mesice, vetsinou okamzite zapomenu, kdo to byl ;). Ale nejlepsi bylo
hodnoceni me osoby. Podle MS jsem "celkem ochotny" Tak to me
dorazilo.
Takze bacha, MS o vas vi vse ;)))

S pozdravem
  Pavel "Zizi" Zichovsky <jesnem at ova.pvtnet.cz>