Presmerovani

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Mon Feb 9 14:43:52 CET 1998

>     /DD.CCMAIL=Lustyk~Ladislav$/4110$/EDU~at~#l#u#r#hub/O=ccmail/PRMD=cez/ADMD=spt400/C=cz/@x400.cez.cz

??????

>      Byl bych stasten, kdyby mi nekdo zkuseny prozradil, zda existuje
>      nejaky sharewarovy program nebo sluzba, ktera mi umozni stahnou z
>      internetu
>      http:\\neco.soubor.zip nebo ftp:\\neco.soubor.zip na mnou urceny
>      a) e-mail (do me posty)
>      b) ftp server (me rychle pristupny)
>      ja mohl brouzdat dal a pozdeji si to tam vyzvednout.

1) Ftpmail. Nepamatuji se ale adresu... Snad se to da nekde vyhledat na
Webu.

2) Pouzivejte proxy cache. Staci pak, kdyz na odkaz kliknete / napisete
URL a zmacknete enter, a pak stisknete Esc nebo kliknete na Stop.
Transakce mezi proxy a vzdalenym serverem probehne, v proxy to zustane a
Vy si to pak stahnete pozdeji.

3) Existuje program Web Downloader (freeware pro W95) pro stazeni 1 nebo
vice webovych stranek. Ke stazeni kdesi na http://www.saransk.sitek.net,
http://www.gocities.com, nepamatuji se presne kde, hledal jsem to pomoci
sluzby http://www.metacrawler.com

4) Jde vubec pouzivat URL zacinajici http:\\ nebo ftp:\\? Ja jsem vzdycky