Obrazek valnejsi kvality.

Petr Voralek nazir at NOT4SPAM.comp.cz
Tue Feb 10 20:26:44 CET 1998

   Hai!

  07-II-98   18:49:48 wrote Vaclav Vavra in "cz.net.smajlik" area (about "Obrazek valnejsi kvality."):

 VV> Tenhle obrazek jsem musel zmensit,protoze Vase News neberou nic,
 VV> co je pres 400k. A 400k neni nic. Obrazek jsem fotil pred 2 lety

  [.....]

[Binary part: Work:Programy/comm/TCP-IP/Thor/Data/decoded/West Clear Creek1.jpg]

  Vy troglodyte, kdy uz si uvedomite, ze newsgroups (snad krom *bin.*
 NG) jsou tu pro ejakulace pera (klavesnice) a ne scanneru?
 Kafrate tady proti tomu, ze Vam news server neprijme attachment vetsi
 jak 400kb a nejste sam, koho to irituje.  Me to vsak irituje presne z
 opacneho duvodu - myslim, ze pro Vas je i 1kb attachment az az.
 Prestante laskave utracet penize jinych a sve vyplody uverejnujte
 (musite li) pouze prostrednictvim svych www stranek, ci ftp adresaru.

 2RH&spol.: drzte usta.  :^)

              __
           __///  Petr Voralek [*Team* *AMIGA*] <nazir at comp.cz>
           \XX/  AKA *Nazir*  2:420/98.(0|666)@FidoNET
--
               *Amiga is not only back, but on attack!*