Presmerovani

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Wed Feb 11 09:59:32 CET 1998

> Ja pouzivam ke stahovani  vetsich souboru z Internetu tento zpusob :
> U proviedera mate urcite vedenu sluzbu mail. V tom propade by jste mel mit
> (pravdepodobne) pristup take ke sluzbe telnet.

A co kdyz je telnet zvenci zablokovany, treba z duvodu bezpecnosti? Prece
zbytecne nenecham hackery treba instalovat backdoor. Postovni server je
postovni server, ne BBS!

Pouzivat textovy FTP je dost humus.

> Se stahnutim souboru z WWW je vetsi problem. Pokud stahujete mensi soubory

Neni. Provider ma s pravdepodobnosti 95% proxy pro WWW, s
pravdpodobnosti na takovych 50% ma cache pro FTP (ale musi to byt proxy s
_cache_, takze je nejlepsi se podivat na web providera, ev. se zeptat
jeho helpdesk). Soubor _zacnu_ stahovat. To, ze to trva pomalu, je mi
jedno, vzapeti se odpojim a rozjedu treba dalsi stahovani obdobnym
zpusobem. Ty soubory potom zustanou v cache, tj. rychlostni omezeni je
dane vykonem praxy a rychlosti modemu.

Ftpmail je uzitecny, ale nejvetsi vyznam ma pro lidi bez plne konektivity.

Petr