Presmerovani

Daniel F. Thurner mmv at kh.cesnet.cz
Wed Feb 11 14:06:33 CET 1998

Dobry den,

>      Byl bych stasten, kdyby mi nekdo zkuseny prozradil, zda existuje
>      nejaky sharewarovy program nebo sluzba, ktera mi umozni stahnou z
>      internetu
>      http:\\neco.soubor.zip nebo ftp:\\neco.soubor.zip na mnou urceny

Ja osobne pouzivam na tuto vec program TELEPORT PRO, jeho demoverze byla uvedena
na poslednim CD-ROMu  CHIP. Jeji omezeni je pouze 200 prenesenych souboru
na jeden projekt. Jinak umi delat i cele kopie WWW stranek na lokalnim disku
(sam provede opravu vsech linku). Ve verzi kterou vlastnim neni podpora FTP protokolu
ale pouze HTTP, autor slibuje ze to v pristi verzi napravi.
Pokud by se demoverze nedala jina sehnat muzu ji pripadne poslat.

								Dan