Presmerovani

Vlach Vladimir vlach at brn.czn.cz
Sun Feb 15 15:28:54 CET 1998

At 11:53 Thursday, you wrote:
> [...]
kazdy prowider. Cez ssh
chodi kryptovana komunikacia.

Nevite kde se da nahodou sehnat ?? JA jsem nekde cetl (asi linux at muni.cz)
ze ssh win95 klient je za tvrdy dolary.

>1) Vim z vlastni zkusenosti, ze ISP pouzivaji SSH interne.
>
>2) Prekvapuje me ale, ze by nekdo daval zakaznikovi pristup na svuj system
>pres telnet. Zakaznik potrebuje SMTP/POP3/IMAP, ev. i proxy, nekdy
>webspace.

>Presne tak. Ale proc neco delat slozite, kdyz to jde jednoduse?
>
>Petr
Musi rict, ze jsou i takovi provideri u nas, u kterych mam pristup na
telnet bez problemu. pokud se pripojim telnetem a potom vypisu ftp
ftp.ceco.cz a stahuju si soubor potom se odpojim tak ten soubor se mi zatim
stahuje bez problemu i 4 hodiny !!!

P.S omlouvam se za dost spatnou formulaci vet

--
- Palackeho trida 134                                -