(Fwd) Re: Konference FoxPro

Skolsky urad Decin su3502dc at uiv.cz
Fri Feb 20 10:57:32 CET 1998

Ze mi z lanprojektu uz dlouho nic neprislo me sice udivovalo, ale
prikladal jsem to pomalemu odchodu lisky ze sceny :-(
Jak vidim tak to bylo necim uplne jinym, jak uz je na nasich listserverech
zvykem nikdo nedal do konf. mess o tom, ze se neco bude dit na serveru.
Pokud by byl zajem bylo by myslim mozne otevrit novou konf.
Pred casem jsem na "smajliku" nadhodil, ze by bylo dobre otevrit konf.
o hifi, technice a psech a dnes uz behaji na listserv at pinknet.cz
Myslim, ze p. Hauner by nam otevrel i konf. o foxce, jen aby pak
v ni neco bylo (o mrtve konf. moc zajem neni :-) )
Pokud by byl zajem ozvete se, ale meli bychom tuto debatu prevest
do smajlik at cs.felk.cvut.cz tady je tato problematika OFF.

Ja bych o konferenci o foxpro mel velky zajem.

Jan Kremer
ezopa_op at traveller.cz
(MIME 8859-2, Quoted printable,  ISO nebo Windows)

S pozdravem
               Petr Janda
          informatik SU Decin