Konference o hrach

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Tue Feb 24 09:21:20 CET 1998

> No nevim jestli prestala chodit, ale kazdopadne tam moc prispevku nebylo. Tak 3,4 do mesice.
> Asi neni takovy zajem. Spis nez mailing listy se zrejmne pouzivaji newsy. Ale ten kdo ma jen
> postu se tam tezko dostane.

BTW, neexistuje nejaka sluzba, ktera by dokazala z _jakekoli_ newsgroup
udelat mailing list, tj. to, co by prislo z news by rozeslala emailem a
to, co by clovek poslal emailem by vrazila do news.

Jiste, takhle funguje treba prave smajlik, ale me jde o obecne reseni,
pouzitelne treba pro soc.culture.czecho-slovak.

Petr