Konference a newsy

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Tue Feb 24 12:39:40 CET 1998

Zkuste Satrapuv seznam zdroju (je nekde na *.vslib.cz).

Pro cteni existuji specialni programy (newsreaders), jinak je umi
nektere postovni programy (treba Pine), dale Navitgator i M$IE.

News je mozne pouzivat i pres WWW pomoci http://www.dejanews.com

Vrele doporucuji Interest Finder tamtez.

Petr Nachtmann