ISP: Jake sluzby postradate na ceskem internetu? (fwd)

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Fri Feb 27 11:44:27 CET 1998

> ... primlouvam se za puvodni navrh Rosti Hedvicka na zrizeni
> konference venovane problematice exilu (nebo jinak receno kontaktum a
> vztahum mezi nami a krajany zijicimi za hranicemi). Tema "politika" je

Ja se ale obavam, ze to by bylo prilis uzke tema. Takze takova konference
by mozna slouzila jenom k tomu, ze by 2x do roka do ni nejaky emigrant
napsal "majetek nam jeste nevratili, volebni pravo jeste nemame", pak by
se rozpoutal flamewar s Hedvickovymi telaty apod. (podivejte se na
cz.soc.cimrman), obcas by se pridal Miroslav H. s tim, ze ve Francii mezi
beatniky se citil lepe. Takova konference by se dala simulovat jednoduchym
pocitacovym programem.

> neco jineho a myslim, ze puvodni Rostuv navrh neni treba prilis
> vysvetlovat, resp. zduvodnovat. V zasade bych mel i prvni tema do
> diskuse: jak je to mozne, ze takova konference uz davno nebyla
> zrizena.

No, nebyly zrizeny i mnohe jine. A dalsi existuji, ale jsou mrtve.

> P.S. Vzkaz pro Rostu: mylis se, pokud opravdu povazujes (ceske)
> studenty za "telata" a pokud to nebyl jen brizantni pokus o rozpoutani
> vasnive diskuse.

No, to je proste Hedvicek. Nekde jsem cetl, ze agresivita muze byt
zpusobena nedostatkem sexu, takze pricina tech telat muze spocivat zcela
mimo tuto konferenci.

Petr