ISP: Jake sluzby postradate na ceskem internetu? (fwd)

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Fri Feb 27 15:01:38 CET 1998

At 10:01 AM 2/27/98 +0100, Ales Cepek wrote

>... primlouvam se za puvodni navrh Rosti Hedvicka na zrizeni
>konference venovane problematice exilu (nebo jinak receno kontaktum a
>vztahum mezi nami a krajany zijicimi za hranicemi). Tema "politika" je
>neco jineho a myslim, ze puvodni Rostuv navrh neni treba prilis
>vysvetlovat, resp. zduvodnovat. V zasade bych mel i prvni tema do
>diskuse: jak je to mozne, ze takova konference uz davno nebyla
>zrizena.

Jak je to mozne? Je to jednoduche. Diskuse o emigrantech je vetsine Cechu
prijemna jak hrebik v prdeli - maji spatne svedomi (jak vlada, tak i
obycejni lide) a emigranti maji ten vulgarni zvyk rikat veci tak jak je
vidi a citi...

>Ales Cepek
>
>P.S. Vzkaz pro Rostu: mylis se, pokud opravdu povazujes (ceske)
>studenty za "telata" a pokud to nebyl jen brizantni pokus o rozpoutani
>vasnive diskuse.

Nejsem zadnym novackem ani na ceskem internetu.. :-) V letech 1991 az 1995
jsem se velice aktivne zucastnoval na rade mailing listu - jako EKONOMIKA
na VSE.CZ nebo MENSA a prave z techle listu jsem nabyl dojmu, ze oni
studenti ty telata jsou. Napriklad na listu EKONOMIKA nebylo mozne rict nic
ani jen trochu kritickeho na Vaclava Klause, to byl pro ne BUUUUUH, jak
drive zboznovali Husaka, ci Novotneho, ci Gotwalda. Studenti velice
"odborne" hovorili o Keynesovi a Gailbrathovi (protoze Klaus o tom mluvil),
a kdyz jsem se jim ja a nekolik dalsich zahranicnich snazil vysvetlit
(slusne, bez nazyvani telaty) ze Klaus nema se zapadni ekonomikou nic
spolecneho, tak jsem se stal tercem nadavek, a "je mi z tech emigrantu na
bliti" a tak podobne.

Ted najednou jsou "studenti" osviceni a uz hlasaji ze ten Klaus prece
jenoim nebyl takovy genius jak si mysleli. Proc si to nemysleli uz pred
sedmi lety? Bylo to uplne zrejme uz tehdy! No protoze jsou to telata!

Rosta

P.S.: Mam i cerstvou historku pro ilustraci: Na rade ceskych universit bezi
program AIESEC (vymena studentu do zahranici) a s tim spojene mailing
listy. Byl jsem na tech AIESEC listech nekdy od roku 1994 a v minulosti
jsem i parkrat pomohl dohozenim studenta tam ci onam. A ted si predstavte
ze tento list, bezne pouzivany jen pro AIESEC oznameni najednou zaplavil
jeden z funkcionaru AEISEC pan Tichy vykriky "Cesi jsou svetovi, vyhrali
jsme olympiadu v hokeji" a tak - tedy tema MIMO AIESEC tematiku. Poznamenal
jsem na to (ve svem obvyklem sarkastickem stylu) ze kdyby za CR nehralo 11
emigrantu, na CR prohrala jak Slovensko s pohaneci velbloudu (cimz jsem
myslel prohru s Kazachstanem). Veliky krik se strhl, opet jim vsem bylo na
bliti z emigrantu co jsou dokonce RASISTI a nevazi si pohanecu velbloudu a
do 24 hodin jsem byl z AIESEC listu proste vykopnut - odstranen - jakymsi
dvacetiletym AIESEC "presidentem" Matusem Pullem - z duvodu ze jsem se
odchylil od tematu listu. Pokud vim panu Tichemu se nic takoveho
neprihodilo. Pokud mate nekdo zajem o podrobnosti - rad je dodam, mam je
tady ve druhem computeru. Jsem si jist ze duvodem meho odstraneni z listu
bylo to nahle uvedomeni si ze jsem emigrant a moje zminka o nich...  takove
veci studentici nenavidi k smrti....

Tak tady to mate...  :-))