Internet nebo internet?

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Fri Feb 27 17:39:34 CET 1998

At 05:05 PM 2/27/98 +0100, =?ISO-8859-2?Q?Luk=E1=B9_Mi=BEoch?= wrote
>Smajlici,
>mel bych takovy dotaz. Co myslite, ze je spravnejsi pouzivat jako
>oznaceni pro nasi oblibenou celosvetovou sit, bezici na protokolech
>TCP/IP atd. atd. atd., zkratka Internet?
>Je to "Internet" nebo "internet"?

No ja si myslim ze kdyz je to podstatne jmeno, tak to musi byt Internet,
kdyz je to pridavne jmeno tak to je internet(ovy).

Ale muzu se mylit - ja jsem se ucil cesky jeste za akademika Travnicka
(predseda Ustavu pro jazyk cesky CSAV) a ten rikal ze ma nad cestinou
takovou moc, ze kdyz ON rekne, tak se od zitra pise i pica s tvrdym y. Tu
vasi novodobou cestinu ja uz neovladam.

Rosta