Konkurence WinFrame?

Tomas Trapl trapl at karnet.fsih.cvut.cz
Wed Jan 14 09:27:44 CET 1998

pcAnywhere ma vlastni login nezavisly na NT, ktery take muze byt
vypnuty (dovoli prihlasit se kazdemu)
Na vzdalenem pocitaci prebira takovy stav jaky tam v tom okamziku je
(pokud je pocitac zrovna na nekoho prihlasen tak ten vzdaleny mu
proste jen sebere mys a klavesnici. Pokud zrovna neni na nikoho
prihlasen tak totez, ale alespon to donuti toho vzdaleneho uzivatele
se prihlasit.

Tou verzi 4.0 jsem myslel verzi vytvorenou na zaklade NT4.0. Ja jsem
videl (uz je to dele) pouze verzi 3.5.
---
Tomas Trapl - CVUT FS, K238
mailto:trapl at karnet.fsih.cvut.cz