Jak nastavit modem ve Win95

Vlach Vladimir vlach at brn.czn.cz
Wed Jan 14 20:29:41 CET 1998

Koupil jsem si asi pred pul rokem novy modem Supra Express 33.6interni PnP
Voice.
Pred tim jsem pouzival no-name modem 28.8 externi nehomologovany.
Az po novem upgrade mi zacal casto padat spojeni (vetsinou nevydrzi ani 1/2
hodiny). Stary no-name vydrzel bez problemu 5 hod a nikdy mi nespadl.
Provieder my sdelil ze ma 28.8 a 33.6 Couriery a ze s mym typem nemaji jini
zakaznici problemy.
Chtel bych se tedy zeptat :
1. Je to na reklamacku ?
2. Jak nastavit modem ve win95. Nevim co znamenaji pojmy
		- stopbity (nastaveno 8)
     - parita (nastavena zadna nebo to nekdy menim na suda beze zmen)
     - stopbity (nastaveno 1)

Vim, ze to bude tim, ze ten modem neni az tak kvalitni, ale jedna se mi
predevsim o nastaveni jiz zminenych hodnot.

Dekuji mnohokrat.

- Palackeho trida 134                                -
- Brno 612 00                    Muzete mi psat v    -
- Czech republic                    ISO-8859-2       -
- http://users.stand.cz/vlach/                       -
- mailto:vlach at brn.czn.cz                            -