Datova sit?

Radek Kysilka kysilkr at k332.feld.cvut.cz
Thu Jan 15 19:32:14 CET 1998

On Thu, 15 Jan 1998, Petr Nachtmann wrote:

|Nevi nekdo z vas, jestli se u nas uz zkousel prenos dat po _silovych_
|vodcich (220 V). Docetl jsem se, ze v zahranici (snad firma Nortel) se
|dosahuje prenosofe rychlosti v megabitech.
|
|Petr Nachtmann

	Ano, kdesi jsem cetl o tom, ze se to i v nasi republice zkouselo,
ale myslim ze daleko vyhodnejsi jsou opticke kabely, vzhledem k
poruchovosti. Silove vodice jsou nakladnejsi z dlouhodobejsiho
ekonomickeho hlediska, protoze zaruka na silovy vodic, kterou dava vyrobce
je 50 let, kdezto u optokabelu je az 50x vetsi..

				Radek "Kyslik" Kysilka

************* the mayor of the historical town Kyslikov **************
****************** http://k332.feld.cvut.cz/~kysilkr *****************