QuickLink

Monika Stekrtova stekrtov at nym.pvt.cz
Mon Jan 19 11:47:33 CET 1998

   Preji vsem hezky den,
     zkousim program QuickLink pro prijimani a odesilani faxu pomoci
modemu U.S.Robotics. Odesilani faxu probiha celkem bez problemu, zato
prijimani se nedari. Mate s tim nekdo zkusenosti a muzete mi poradit?
     Omlouvam se, ze je toto dotaz mimo tema Internet. Ja osobne se
samozrejme priklanim ke komunikaci zasadne pres e-mail, ale jsou jeste
lide, kterym se konzervativni zpusob komunikace neda rozmluvit.
     Jeste k tomu faxovani. Nemate treba typ na SW, ktery by prijem faxu
umel bez potizi?

     Diky za odpovedi.
Monika Stekrtova                stekrtov at nym.pvt.cz
PVT a.s., o. z. Hradec Kralove
pracoviste Nymburk                tel. 0325/ 3471
Kolinska 22/1734                  fax. 0325/ 3942
288 78 Nymburk                         :-)