Potvrzeni o predani & precteni

Petr Nachtmann petrnach at zen.natur.cuni.cz
Tue Jan 20 08:57:34 CET 1998

> Proboha tohle nenastavujte pro dopisy do konferenci. Potvrzeni
> by se pri odrazeni dopisu dle mailinglistu lavinovite rozmnozovalo
> a posilalo vsem ucastnikum konference.

Ja jsem se domnival, ze listserver hlavicku 'ukousne' a da tam vlastni, do
ktere soupne napr. Reply-to: konference at domena.

Domnivam se, ze nekteri ucastnici maji potvrzovani nastaveno, ale presto
jsem takove potvrzeni pro nekoho jineho prez konferenci nikdy nedostal.

S tim souvisi i nastaveni Errors-to:. Nektere listservery rozesilaji
oznameni o nedorucitelnych emailech, misto aby si je nechaly pro sebe, ev.
administratora.

PN