Novy AmberZine - 22. ledna ( Occamova Britva, Skepse, Postmodernismus, Astronomie aj.)

Pavel Vachtl univers at comp.cz
Thu Jan 22 06:07:00 CET 1998

                AmberZine = http://amber.i-topp.cz/
POKUD NEVITE, O CO JDE, CTETE PROSIM POUZE KONEC TOHOTO DOPISU.
IF YOU DO NOT UNDERSTAND, READ THE END OF THIS MAIL, PLEASE.

   Holeni britvou pokracuje

Takze jsme tu po ctrnacti dnech opet, s novou davkou textu.
Nejprve povidky:

     Obycejna prace - Roman Rous
     Maska - Ales Krcil
     Spatna mise - Ales Krcil
Pater tohoto cisla tvori petice prispevku Occamovy britvy:
     Cenek Zlatnik: Zazraky na Radiozurnalu
     Vera Noskova: Podezirana a nenavidena skepse aneb jak to chodi v
REFLEXu
     Vera Noskova: Ten muz zemre - recenze novely
     Otakar Jelinek: Postmodernismus a veda - prednaska spolecnosti Sisyfos
     Filozoficky ohlas na minule zverejneny clanek Popularita racionality
Lubose Motla,
Pavel -lithium- Vachtl take pripravil dokonceni clanku Fraktaly a chaos a
postaral se i o rozhovor s Jirim Grygarem. Tema? Zablesky gamma.
Dalsim novym prispevkem v rubrice Astro je NewImuv clanek o Lunar
Prospectoru, americkem navratu k Mesici po petadvaceti letech.

BVerovi se podarilo doprelozit druhou cast extropisticke stati Maxe Moora
Dynamicky Optimismus.  Dnesni cislo uzavira jansan se svou Sublimalni
sugesci.

Vase
--AmberCREW

P.S.: Jeste bychom radi upozornili na zajimavou, neviditelne psi, AmberZinu
tematicky pribuznou uvahu Deus in machina z pera Frantiska Novotneho,
znameho to autora SF/Fantasy.

UPOZORNENI: Toto neni reklamni posta. Tento dopis oznamuje ctenarum, ze na
nasem serveru je
umisteno nove vydani AmberZine.
Tento dopis jste obdrzel protoze
- jste se prihlasil do naseho maillistu
- vase adresa byla prihlasena nekym jinym
- tento dopis byl rozeslan jinou konferenci, ktere jste clenem
Pokud vas toto hlaseni obtezuje, muzete se snadno odhlasit zaslanim
slova "LEAVE" nebo "UNSUBSCRIBE" v tele zpravy na adresu:
AmberNotify-request at amber.i-topp.cz
IMPORTANT: This is not a junk mail. This reminder letter announces the
release of AmberZine notifying
our readers that the newest update of our webzine is ready on the site.
You received this mail message because
- you previously joined our maillist, or
- you had been joined by somebody else using your address, or
- this mail was resent by another maillist you are member of.
If our notification annoys you, you can easily leave the maillist by
sending the mail with either "LEAVE" or "UNSUBSCRIBE" word in the
message body to the address: AmberNotify-request at amber.i-topp.cz