Spamy

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Thu Jan 22 15:41:07 CET 1998

> Zkousel a existuje na to nekolik program na "extraktovani" adres z
> newsgroups (USENET).

To ano, videl jsem i nejake screenshoty, ale prestoze moje nynejsi adresa
v domene cuni.cz je v Usenetu videt, nic na ni primo nechodi, zatimco
forwardovaci adresa @bigfoot.com, kterou jsem nekde na Four11 nebo kde
zaregistroval, je tercem opakovanych spamu. A uplne nejhorsi je, kdyz
nejaky pitomec spamuje newsgrupy. Zrovna dneska jsem takoveho vytecnika,
ktery nabizel jakousi proxy do ceskych newsgrups suvisejicich i
nesouvisejicich, prasknul jeho ISP. Dal tam sice zfalsovanou emailovou
adresu, ale inzeroval tam svuj websajt, takze stacilo pouzit traceroute.

> Pouzivejte dobre mailing list software (se spravnym setupem) a nebudete mit
> se spamem problem. Ridim list se 4600 ucastniky a spameri si ani nevrznou..
> :-))

Co mate za soft? Ale to patri spis do cz.news.admin nebo jak se to
jmenuje.

Problem je, ze nektere newsgrupy jsou propojeny s mailing listem a pokud
neni zakazano rozesilani prispevku od neprihasenych lidi (coz by ale bylo
vuci uzivatelum News trochu nefer),  spammeri vlastne automaticky
zneuzivaji listserv.

Petr