Spamy

Ross Hedvicek ross at olsusa.com
Thu Jan 22 16:12:24 CET 1998

At 03:40 PM 1/22/98 +0100, Petr Nachtmann wrote

>To ano, videl jsem i nejake screenshoty, ale prestoze moje nynejsi adresa
>v domene cuni.cz je v Usenetu videt, nic na ni primo nechodi, zatimco
>forwardovaci adresa @bigfoot.com, kterou jsem nekde na Four11 nebo kde
>zaregistroval, je tercem opakovanych spamu. A uplne nejhorsi je, kdyz
>nejaky pitomec spamuje newsgrupy. Zrovna dneska jsem takoveho vytecnika,
>ktery nabizel jakousi proxy do ceskych newsgrups suvisejicich i
>nesouvisejicich, prasknul jeho ISP. Dal tam sice zfalsovanou emailovou
>adresu, ale inzeroval tam svuj websajt, takze stacilo pouzit traceroute.

Celkove mam dojem ze sve zaujeti proti spamu v Cesku celkem prehanite (jako
vsechno:-) ) - snad je to to prvotni nadseni Internetem a tak - stejni
zealoti a nadseni bojovnici proti SPAMU byli pomalu na kazde universite v
USA az tak nekdy do roku 1991 - pak s rozsirenim Internetu mezi normalni
obyvatelstvo to cele utichlo - a dnes si se SPAMEM nikdo nedela velkou
hlavu... jiste, cas od casu se nejaky trouba objevi... ale to je cele.
Takze si myslim ze i V Cesku z toho casem vyrostete. :-)

>Co mate za soft? Ale to patri spis do cz.news.admin

No jo, takove news tady u nas nejsou :-)

> nebo jak se to
>jmenuje.

Software se jmenuje listmanager a je zadarmo (dobra cena) - je to v uzivani
na serveru savba.sk a dvou dalsich na Slovensku (myslim ze v CR nikde neni)
- jinak bezne pouzivane v USA, Canada, Australia a NZ.

Adresa na downloadovani je:
ftp://ftp.blackops.org/pub/listmanager.  Checksums are as follows:

69118f5c2059e3eaaedb3af1d561e401 listmanager.bsdi
8b5909e9ffc7f913852171b7f83af612 listmanager.linux
b22b4d1bc369fb7b6f1613adadafc62a listmanager.solaris

>Problem je, ze nektere newsgrupy jsou propojeny s mailing listem a pokud
>neni zakazano rozesilani prispevku od neprihasenych lidi (coz by ale bylo
>vuci uzivatelum News trochu nefer),  spammeri vlastne automaticky
>zneuzivaji listserv.

Kdyz si poslete pokyn v textu help *  na adresu listmanager at blackops.org,
tak vam to posle help files ze kterych je dosti zrejme co vsechno toto
software umi - coz je asi dobre reseni pred tim nez neco zacnete downloadovat.

Rosta