Spamy

Petr Nachtmann petrnach at web.natur.cuni.cz
Thu Jan 22 16:20:09 CET 1998

> Celkove mam dojem ze sve zaujeti proti spamu v Cesku celkem prehanite (jako
> vsechno:-) ) - snad je to to prvotni nadseni Internetem a tak - stejni
> zealoti a nadseni bojovnici proti SPAMU byli pomalu na kazde universite v
> USA az tak nekdy do roku 1991 - pak s rozsirenim Internetu mezi normalni
> obyvatelstvo to cele utichlo - a dnes si se SPAMEM nikdo nedela velkou
> hlavu... jiste, cas od casu se nejaky trouba objevi... ale to je cele.
> Takze si myslim ze i V Cesku z toho casem vyrostete. :-)

Me osobne nevadi, kdyz mi obcas nekdo posle nejakou nevyzadanou informaci
na adresu, kam mi chodi ruzne konference atd. Ale nesnasim, kdyz nekdo
spamuje listservery nebo news. Navic casto spamuje naprosto irelevantni
konference. To se pak nemuze divit, kdyz jsou lide na nej zli.

A uplne nejzlejsi jsem, kdyz mi nekdo posle spam na Hotmail.

> No jo, takove news tady u nas nejsou :-)

Aha. Ja tedy nemam vzdy pristup na Usenet, takze to vsechno taham pres
email.

Petr