Subor typu PostScript

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Thu Jan 22 16:51:11 CET 1998

Petr Nachtmann wrote:

> Pokud se mi to na te jehlickovce podari vytisknout :(

Proc by se to nepodarilo? Nevidim duvod (leda by tajehlickova tiskarna byla
nefukcni :-) )

> Nechapu, proc to lidi radsi nepreklapeji do HTML.

To je jednoduche. HTML je na sazbu naprosto nevhodny.
Postscript se s HTML neda vubec srovnavat.

Jinak to prevadeni textu jsem nedavno zkousel(pres ps2ascii a gs5).
Nekdy to trochu chodi (prevede nejake mensi souvisle bloky textu
jine vypadnou), ale ve vetsine pripadu bych rekl, ze je to nepouzitelne.
--
Jarda