pripojeni pres analogovou linku

Vodnansky David Vodnansky at allianz.cz
Fri Jan 30 08:39:52 CET 1998

To nema nic spolecneho s analogovou linkou, ale s tim, jestli dana
ustredna ma pripojeny tarifikator - treba ja jsem z domova pripojeny na
staricke analogove ustredne a presto vesele tarifikuje - telefonni ucet
pak vypada podle toho :-(((

David Vodnansky - database analyst
Allianz pojistovna a.s.
tel. +420-2-24405215  fax.24405555