pripojeni pres analogovou linku

Jaroslav Winter winter at forum.software602.cz
Sat Jan 31 22:08:19 CET 1998

>Ja jsem nekde cetl inzerat kde vystupoval Telekom jako poskytovatel
>internetu a bylo tam ze je to bez poplatku, t. j. 0800 xxxxxxxxx.
>Nevite o tom nekdo neco?
>Patrik Chrz

Bez poplatku je volani na toto cislo, ktere slouzi jako horka linka. Rad
projednou (dosud jsem k tomu nemel moc prilezitosti) SPT Telecom pochvalim.
Pred casem jsem mel moznost vyzkouset si pripojeni pres SPT Telecom a tuto
linku jsme pouzil. Byl jsem mile sokovan lidmi, kteri ji obsluhuji. Chovali
se ke mne skutecne jako k zakaznikovi, s takovou ochotou uz jsem se dlouho
nesetkal. Zajimalo by mne, zda jde o nove zamestnance, anebo se jim podarilo
tak preskolit stare.
Zdravi
Jaroslav Winter
http://www.profit.cz