http://www.dzj.cz

Roman Kaòovský rkan at ms.anet.cz
Wed Jul 1 13:59:20 CEST 1998

Ja bych to zkratil. Miluju duchodce, ale pokud bych mel byt takovy jako je
jich vetsina, tak radej hupsnu z nuselaku.

Jeden priklad: Nekolikrat jsem videl pana, ktery se sotva vlekl na dvou
francouzkych holich. Kdyz videl, ze se autobus na zastavce chysta k odjezdu
zahodil francouzke hole a dal se do behu. Pri tom behu dokazal vyvynout
rychlost, kterou by mu nemuse zavidet ani rekordman na 100m (prece nebude
cekat 5 min na dalsi autobus). Kdyz se dostal do autobusu nevaha vyhodit
pani, ktera byla v 9 mesici tehotenstvi se slovy, ze je duchodce a neslouzi
mu nohy. Buhuzel autobus byl plny duchodcu, takze pani mela smulu

Rkan.