dotaz na Win98

Vladimir Vlach vlach at sporty.cz
Sun Jul 5 05:28:06 CEST 1998

Tak to pujde velmi tezsko. Bety by se nemely oficialne objevit
nikde. Jsou urceny pro odhalovani chyba a pro vyvojare, popr. prodejce,
jestli se nepletu.

Ale jeste k necemu jinemu. Mel jsem CZ verzi a byla stasna. Podarilo se
mi ji nainstalovat az na 4 pokus. Pote byly velmi nestabilni a priliz
pomale (K6 266 3D, 128 MB RAM) - zaver: NT byly sviznejsi :)

Anglicka verze by se mela uz nekde objevit na trhu takze doporucuji
koupit !
Na stahnuti to stejne nebude, protoze instalace na disku ma okolo 200MB.
Dovedete si predstavit kolik maji instalacky ??

S pozdravem
Vlada Vlach
vlach at sporty.cz