Co to je za virus?

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Wed Jul 22 10:51:36 CEST 1998

> *** Ne, ze bych byl vyraznym priznivcem Software602, ale nejaky textak v

WinText602 5.0 mam nainstalovany, ale moc nadseny z nej nejsem: Prace s
tabulkami je dost strasna, import z Wordu tez, o peripetiich s oteviranim
/ zaviranim souboru nemluve. Pouzival jsem ho hlavne pro konverzi z *.doc
do HTML, ale problemy (napr. s prehazenim casti dokumentu) me zahnaly k
Wordu 7.

> cestine maji. A jeste mne napadlo dosti skvele AmiPro, ktere je IMHO

AmiPro lokalizovane je, WordPro (vyssi verze tehoz) neni. Umi AmiPro
importovat soubory z Wordu 7?

> lokalizovane. Nevymlouvejte, ze nemate alternativu, vam se soft microsoftu
> libi *grin*

A mam tedy nejakou alternativu? Konkretne pro preklapeni *.doc -> HTML?

PN