Co to je za virus?

msedlacek at notes.cz msedlacek at notes.cz
Wed Jul 22 11:14:18 CEST 1998

>I SmartSuite? Ja jsem cetl recenzi SmartSuite Millenimu Edition a v ni se
>psalo, ze lokalizovana nebude.
>
>PN
Co se tyka SmartSuite, tak ten se lokalizoval az do verze SmartSuite 96.
V posledni dobe firma Lotus zmenila strategii a nadale lokalizuje pouze
produkty kolem Lotus Notes/Domino (neni jich malo).

MPS

PS: Mate pravdu, ze SmartSuite Millenium Edition neni a nebude lokalizovan,
    nicmene alternativu k M$ Wordu Lotus nabizi (Lotus Word Pro) a to v
    ceske lokalizaci.