Co je textovy editor

Petr Skala skala at unl.pvt.cz
Wed Jul 22 13:07:00 CEST 1998

On 22 Jul 1998, Lubos Kaspar wrote:

> Nevi prosim nekdo o nejakem fungujicim extraktoru textu z formatu
> MS-Word a/nebo AmiPro, ktery by bezel pod UXem? Zrejme to ovsem asi

pokud byste mel zajem, muzu poslat C zdrojak konvertoru z MS Wordu
do plain ASCII. Funguje celkem obstojne.

> Nevi nekdo prosim o nejakem popisu formatu souboru, ktere produkuji
> ony programy? Predpokladam, ze producenti takovych vymyslenosti tyto
> veci asi nepublikuji (pokud ano, rad se budu mylit).

Ne, myslim ze Micro$rot popisy svych formatu nezverejnuje ;-)
Schvalne se nekdy podivejte nejakym (hexa)prohlizecem na dokument
z Wordu. Urcite vas prekvapi, kolik tam najdete "smeti" nebo
duplicitnich textu. MS Word navic pri vytvareni dokumentu nevycisti
naalokovanou pamet, takze se do nej muze dostat text, ktery tam nema
co delat. Muj znamy mi popisoval pripad, kdy mu poslali do firmy
e-mailem wordovsky dokument s vysledky financniho auditu a tento
dokument nechtene obsahoval odpoved jeho tvurce na perverzni
eroticky inzerat ;-)

Petr Skala
skala at unl.pvt.cz