Software pro propojeni pocitacu po kabelu

Jarda Kares jaromir.kares at mbox.vol.cz
Fri Jul 24 22:06:37 CEST 1998

        Shanim software pro propojeni dvou (nebo i vice) pocitacu po
seriovem nebo paraelnim kabelu. Jde mi o jednoduchy programek
umoznujici propojeni PC 386 s Windows 3.1 a PC 586 s Windows95.
        Predpokladam, ze by program mel umet namapovat disky a porty
druheho pocitace.
        V DOSu jsem mel docela prijemnou zkusenost s programy L2D a
Laplinkem, shanim neco podobneho pod W 3.1

Za kazdy tip predem dekuji.

PS : mate nekdo zkusenost do jake vzdalenosti (delky kabelu) lze
provozovat propojeni pomoci paraelniho kabelu.