easyWEB

vosa P.Vosicky at sh.cvut.cz
Mon Jun 1 18:24:30 CEST 1998

To jo, jenze to automaticky asocijuje iexplorer od Microshitu :-(.
Neco, aby to otviralo po zadni adresy Netskejpa, bys nemel (nebo udelat
drobnou programatorskou upravu stavajiciho programu).
Nelibi se mi, jak se Bill snazi znicit Netskejpa a zustanu mu vernej.

s pozdravem
Pavel Vosicky

Libor Krayzel wrote:

> Zdravim vsechny pritomne,
>
> meli jste nekdy nainstalovan Internet Explorer 4.0 s rozsirenim pro
> desktop? Taky se Vam libila moznost nastavit si na pruhu uloh pole pro
> zadavani URL adresy pro rychly pristup na web? Chteli byste mit
> podobnou moznost i na pocitaci bez Internet Exploreru 4.0?
> Pak zkuste easyWEB.
> Je free a najdete jej na adrese http://members.tripod.com/~sovtop v
> oddile PROGRAMOVANI.
>
>  S pozdravem
>
>     Libor Krayzel
> Czech Television, Television Studio Ostrava
> [...]

* Pavel Vosicky student 5. rocniku FSv CVUT
* predseda Studentske Samospravy Strahov
* WWW stranka SSS je http://vorvan.sh.cvut.cz/~sss/
* Bydlim: Silicon Hill - blok 6/pokoj 427
* E-mail P.Vosicky at sh.cvut.cz
* wintalk vosa at vosa.sh.cvut.cz